Pre základnú funkčnosť, spríjemnenie používania webu, analytické účely a v prípade udelenia súhlasu aj na účely cielenia reklamy využívame súbory cookies. Nastavenie vlastných preferencií cookies môžete kedykoľvek upraviť odkazom v spodnej časti stránok.

Odmietnuť všetko môžete tu.

 

Chceš vedieť viac o našich aktivitách, novinkách a akciách?
Sleduj nás na facebooku

 

 

 

 

 

Neviete si poradiť s veľkosťou topánky?

 

 

Ako správne odmerať chodidlo?

 

Objednávky vybavujeme Pondelky a Štvrtky.

 

Pri nákupe ochotne poradíme a pomôžeme Vám vybrať topánky podľa vašich predstáv.

Kontaktujte nás telefonicky alebo mailom, nakoľko nie sme kamenná predajňa.

 

 

 

 

Telefonické informácie:

0908 233 115

PO a ŠT   10:00 – 13:00 (len info)

UT a PIA  13:00 15:00 (len info)

v prípade nevybavenia telefonátu, napíšte nám SMS zavoláme Vám

Nie sme kamenná predajňa.


 

Osobný odber / výmena / vrátenie tovaru:

Francúzskych partizánov 5666

036 08  Martin

 

 

Mailové informácie:

info@topankynatanec.sk

 

 

Prajeme príjemné nakupovanie.

Tím topankynatanec.sk

KONTAKTY

TSM SERVICES s.r.o.
Nešporova 2
036 01 Martin
tel: 0908 233 115 (len info vo vyhradenú hod.)
napíšte nám
IČO: 50436988
DIČ: 2120325548

NAJPREDÁVANEJŠÍ

ANKETA

Aký tanec najradšej tancujete?

Salsa 37% Kizomba 18% Bachata 20% Argentinské Tango 25%

 

 

 

 

https://www.dance-boty.cz/fotky28047/adr.jpg


Obchodné podmienky
Obchodné podmienky

 

1. Všeobecné ustanovenia

Tieto všeobecné obchodné podmienky (ďalej len „podmienky“) sa vzťahujú na obchodné vzťahy medzi kupujúcim a  prevádzkovateľom uzatvorené prostredníctvom internetového obchodu www.topankynatanec.sk a sú pre obidve strany záväzné. Prevádzkovateľ: TSM SERVICES s.r.o., Nešporova 2, 036 01 Martin, IČO: 50436988 , DIČ: 2120325548. Kupujúci: je na tejto stránke zaregistrovaná fyzická alebo právnická osoba, ktorá odoslala elektronickú objednávku spracovanú internetovým obchodom www.topankynatanec.sk

2. Povinnosti prevádzkovateľa

Prevádzkovateľ sa zaväzuje, že kupujúcemu dodá tovar, ktorý uviedol v objednávke za platobných a dodacích podmienok platných v deň odoslania objednávky. Spolu s tovarom dodá kupujúcemu daňový doklad, ktorý slúži zároveň ako záručný list. Zabezpečí tovar voči jeho poškodeniu pri preprave. Nezodpovedá za oneskorené dodanie tovaru zapríčinené treťou stranou, za poškodenie tovaru zapríčinené treťou stranou a prípadné nedodanie tovaru, ku ktorému došlo vinou výrobcu, dodávateľa, distribútora alebo udaním nesprávnej adresy prijímateľa. Prevádzkovateľ sa zaväzuje bezodkladne informovať kupujúceho o mimoriadnych udalostiach, ktoré môžu ohroziť vybavenie objednávky.

3. Povinnosti kupujúceho

Kupujúci sa zaväzuje uvádzať pravdivé údaje pri vyplňovaní elektronickej objednávky. Objednaný tovar riadne prevziať a skontrolovať neporušenosť a úplnosť dodávky. V prípade akýchkoľvek závad musí túto skutočnosť oznámiť prepravcovi a prevádzkovateľovi. Zaplatiť kúpnu cenu v plnej výške v zmysle platobných podmienok platných v deň odoslania elektronickej objednávky. V cene tovaru nie sú započítané expedičné náklady. V prípade, že si kupujúci tovar neprevezme (na základe objednávky), predávajúci si vyhradzuje právo uplatniť svoj nárok na náhradu vzniknutej škody. V prípade, že si zákazník tovar neprevezme pri prvom doručení a požaduje opätovné doručenie tovaru, je povinný uhradiť náklady prvého ako aj opätovného doručenia tovaru. Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho prevzatím objednaného tovaru. Náklady spojené s výmenou tovaru nesie v plnej výške kupujúci.

4. Uzatvorenie zmluvy a odstúpenie od zmluvy

Prijaté elektronické objednávky, ktoré boli po zaregistrovaní sa kupujúcim vyplnené úplne a pravdivo, sú považované za návrh kúpno – predajnej zmluvy. Prijatie elektronickej  objednávky prevádzkovateľom je potvrdené e-mailom na adresu udanú kupujúcim v objednávke najneskôr do 24 hodín. V prípade nejasností Vás budeme kontaktovať. Kupujúci odoslaním objednávky vyjadruje súhlas s týmito Obchodnými podmienkami  v znení platnom v deň odoslania objednávky. Prevádzkovateľ je vo výnimočných prípadoch (veľké množstvo, cena, náklady...), oprávnený žiadať od kupujúceho potvrdenie objednávky dôveryhodným spôsobom (telefonicky, písomne, osobne,...) a úhradu finančnej zálohy kupujúcim. V prípade odmietnutia prevádzkovateľ považuje objednávku za neplatnú. Obrázky a informácie sú v našom elektronickom obchode informatívne a nezáväzné. Kupujúci je oprávnený stornovať elektronickú objednávku bez udania dôvodu do 24 hodín od jej odoslania telefonicky alebo e-mailom. Obratom Vám zašleme potvrdenie o zrušení objednávky. K uzavretiu kúpno-predajnej zmluvy dochádza prevzatím a zaplatením tovaru kupujúcim. Kupujúci je oprávnený bez udania dôvodu vrátiť tovar zakúpený v našom internetovom obchode do štrnástich dní od jeho prevzatia, v zmysle § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. a písomným oznámením na emailovú adresu info@topankynatanec.sk . O akceptovaní odstúpenia od zmluvy bude kupujúci vyrozumený e-mailom do 24 hodín od obdržania tovaru. Ak tento e-mail kupujúci neobdrží do tejto stanovenej doby, je jeho právom a povinnosťou telefonicky alebo e-mailom si tieto informácie vyžiadať. Tovar odporúčame vrátiť na adresu sídla spoločnosti v originálnom balení, musí byť kompletný, nepoužitý a nepoškodený s faktúrou alebo jej kópiou a formulárom o odstúpení od zmluvy/reklamáciou. Prepravné náklady pri vrátení tovaru hradí zákazník. Tovar vrátený na spôsob dobierky neprijímame! Cena za tovar bude zákazníkovi vrátená v lehote 15 dní po prijatí a skontrolovaní vráteného tovaru pri zohľadnení nákladov, ktoré prevádzkovateľ vynaložil na poskytnutie služby.

Odstúpenie od zmluvy nie je možné v zmysle zákona č. 102/2014 Z. z. § 7 ods. 6c ( výroba tovaru na mieru ).

5. Dodacie a platobné podmienky

Tovar bude dodaný prevádzkovateľom s využitím služieb tretích strán alebo na základe dohody s kupujúcim bude tovar pripravený u prevádzkovateľa, kde si ho kupujúci preberie spravidla do 5 pracovných dní po výzve e-mailom od prevádzkovateľa obchodu. Dodanie tovaru je uskutočnené jeho odovzdaním kupujúcemu, prípadne pošte alebo prvému dopravcovi na prepravu ku kupujúcemu. Vlastnícke právo na tovar prechádza na kupujúceho pod podmienkou zaplatenia kúpnej sumy v plnej výške. Dodávky objednaného tovaru budú podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností predávajúceho realizované v čo najkratšom termíne. Priemerná doba expedície nášho tovaru sa pohybuje v rozmedzí 4-30 dní. Pri tovare, ktorý nie je skladom, Vás vopred upozorníme e-mailom alebo telefonicky na zmenu dodacej lehoty Vášho tovaru a budete mať možnosť objednávku stornovať, prípadne zmeniť. Ceny tovarov sú uvedené v eurách. Predávajúci TSM SERVICES s.r.o. nie je platcom DPH.

Spôsob platby a dodania zásielky:

A) Slovenská pošta

  • platba bankovým prevodom - zásielka na poštu : 5,50 €
  • platba bankovým prevodom - balík na adresu : 6,50 €
  • platba bankovým prevodom - zásielka pošta 1. trieda : 6,0 €
  • platba dobierkou - zásielka na poštu : 7,50 €
  • platba dobierkou - balík na adresu : 8,50 €
  • platba dobierkou - zásielka pošta 1. trieda : 8,0 €

číslo účtu: SK42 1100 0000 0029 4602 6518

  •  

B) Osobný odber

-  je možný po telefonickom dohovore po vopred dohodnutom termíne na adrese: TSM SERVICES s.r.o., Francúzskych partizánov 5666, 036 08  Martin

-  predávajúci bude rezervovať tovar pre kupujúceho maximálne 5 kalendárnych dní

-  aj pri osobnom odbere je potrebné sa preukázať zaplatením vopred zaslanej faktúry

-  prosím rešpektujte, že pri osobnom odbere sa nejedná o kamennú predajňu, ale len o osobné vyzdvihnutie tovaru, nie skúšanie.

V prípade záujmu o skúšanie topánok sa treba vopred telefonicky dohodnúť na termíne. Administratívny poplatok za skúšanie je 5 eur na kažku začatú pol hodinu na osobu.

 

Objednaný tovar zasielame poštou na adresu udanú zákazníkom v objednávke. Zákazník za tovar zaplatí buď na základe predfaktúry na náš účet alebo v hotovosti na pošte - poštovej doručovateľke. Tovar bude na pošte uložený 10 dní. Po neprebratí sa tovar vracia späť. Tovar zo skladových zásob posielame na dobierku do sumy 200€. Pri vyššej sume je potrebné faktúru za tovar uhradiť na účet internetového obchodu. Uvedené ceny platia pre Slovenskú republiku. Pri objednávke do zahraničia poštovné vypočítame individuálne a je potrebná platba vopred na účet!!! Prevádzkovateľ stanovuje poštovné a balné, ktoré sa v objednávke pripočítava k hodnote tovaru. Kupujúci je povinný ho zaplatiť spolu s cenou tovaru, tak ako je to uvedené na objednávke.

 

 

 

6. Reklamácie a záruka

Prevádzkovateľ poskytuje na dodaný tovar záruku výslovne uvedenú v daňovom doklade (daňový doklad slúži zároveň ako záručný list). Záruka je 24 mesiacov odo dňa predaja. V prípade, že kupujúci zistí na tovare závadu, ktorá je predmetom reklamácie, je povinný tento tovar prestať používať a bezodkladne tovar reklamovať. Prevádzkovateľ zodpovedá za závady, ktoré sa na predanom tovare prejavia v záručnej dobe, spôsobené vadou materiálu alebo závady spôsobené pri výrobe. Záruka sa nevzťahuje na závady spôsobené neodbornou obsluhou, neprimeraným zaobchádzaním alebo na závady spôsobené nadmerným mechanickým opotrebením. V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar na adresu sídla spoločnosti. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho - spiatočnú adresu, tel. číslo, e-mail. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý a mechanicky nepoškodený. Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci. Záruka zaniká v prípade neoprávneného zásahu do tovaru osobou, ktorá k vykonaniu zásahu nebola výslovne prevádzkovateľom alebo výrobcom tovaru splnomocnená.

Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na predávajúceho so žiadosťou o nápravu (e-mailom na info@topankynatanec.sk), ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým predávajúci vybavil jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že predávajúci porušil jeho práva. Ak predávajúci odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovie do 30 dní odo dňa jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „návrh“) subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa zákona č. 391/2015 Z. z. ARS subjektami sú orgány a oprávnené právnické osoby podľa § 3 Zákona 391/2015 Z.z. Návrh môže spotrebiteľ podať spôsobom určeným podľa § 12 Zákona 391/2015 Z.z.

Spotrebiteľ môže podať sťažnosť aj prostredníctvom platformy alternatívneho riešenia sporov RSO, ktorá je dostupná online na: https://ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

Alternatívne riešenie sporov môže využiť len spotrebiteľ -  fyzická osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci predmetu svojej podnikateľskej činnosti, zamestnania alebo povolania. Alternatívne riešenie sporu sa týka len sporu medzi spotrebiteľom a predávajúcim vyplývajúceho zo spotrebiteľskej zmluvy alebo súvisiaceho so spotrebiteľskou zmluvou a to zmlúv uzatvorených na diaľku. Alternatívne riešenie sporov sa netýka sporov, kde vyčísliteľná hodnota sporu nepresahuje sumu 20,- €

7. Ochrana osobných údajov

Pri elektronickej objednávke vyjadruje kupujúci súhlas so spracovaním jeho osobných údajov prevádzkovateľom za účelom zaslania objednaného tovaru na jeho adresu v zmysle Zákona č. 18/2018 Z. z.

8. Prechodné a záverečné ustanovenia

Tieto Obchodné podmienky platia v znení uvedenom na internetovej stránke prevádzkovateľa v deň odoslania elektronickej objednávky s výnimkou, ak je medzi oboma stranami dohodnuté inak. Odoslaním elektronickej objednávky kupujúci bez výhrad akceptuje všetky ustanovenia Obchodných podmienok a Reklamačného poriadku v znení platnom v deň odoslania tejto objednávky. Vzťahy medzi oboma stranami, ktoré nie sú upravené týmito Obchodnými podmienkami sa riadia príslušnými ustanoveniami Obchodného zákonníka a inými súvisiacimi právnymi predpismi.

 

Príloha:

Vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy

(vyplňte a zašlite tento formulár len v prípade, že si želáte odstúpiť od zmluvy)

 

Predávajúci: TSM SERVICES s.r.o., 036 01 Martin, IČO: 50436988, DIČ: 2120325548, info@topankynatanec.sk

 

Týmto oznamujem/oznamujeme (*), že odstupujem/odstupujeme (*) od zmluvy na tento tovar/od zmluvy o poskytnutí tejto služby (*) ..............................................................................................................................................................................

Dátum objednania/dátum prijatia (*) ...............................................................................................................................

Meno a priezvisko spotrebiteľa/spotrebiteľov (*) ..............................................................................................................................................................................

Adresa spotrebiteľa/spotrebiteľov (*) ..............................................................................................................................

 

Podpis spotrebiteľa/spotrebiteľov (*)(iba ak sa tento formulár podáva v listinnej podobe) ..............................................................

Dátum ..................................

 

(*) Nehodiace sa prečiarknite.

TOVAR NÁM ZASIELAJTE NA ADRESU:

TSM SERVICES s.r.o.

Francúzskych partizánov 5666

036 08 Martin